Ey güzel yüzlü dost,
Merhaba!
Ben bugün sahip olamadıklarımı bir kenara bırakıp sahip olduklarımı koydum masanın üstüne. Ve anladım ki bazı insanlar ne kadar geç yetişmişse hayatıma, o kadar yakın oluyorlar bana. Seni yazmak istedim çünkü lolipop gibi bir kızsın, çikolatalı kurabiye gibi kokuyorsun. Seni yazmazsam haksızlık etmiş olurdum. Adil biriyim, bilirsin.
Sen
Harika bir baharın ilk çiçeği gibisin.

Ve dostluk. 

Ben bu konunun temsil ettiği ayrıcalığın farkındayım. Peki sen hayatımda nasıl büyük bir makamdasın, farkında mısın?
Sanki sürekli çantamda taşıdığım o ayna gibisin. Ne zaman konuşsan kendimi görüyorum. Sen eli yüzü kapkara mavi kanatlı bir cingenesin. Bense bir Iphone 4S değilim. :)
İnsan yaşadıkça anlıyor, her şeyden önce dostluk geliyor. Sen gibi sarılıp uyumalık bir dost varken, ben gibiler pek yalnız kalmaz.

Şimdi gidip dünyaya geliş sebebimi bulacağım.
Sana yeniden ve daha çok yazmak isterim.


http://fizy.com/#s/3wkyby

En samimi öpüşlerimle. 
Hoşça kal.

Hiç yorum yok: